Selasinpa sitten pikaisesti Vuodatuksen etusivua. Miljoona kirjoitusta taas tänään, joista noin 84,7% käsittelee joidenkin urpojen juhannusta! Vittu juhannusta!! Ketä saatana kiinnostaa, mitä kukakin teki? Mitä? "Mun juhannus hetki hetkeltä." Ei saatana! Olisin voinut sitä jopa klikata, ellei siellä kerrottaisi siitä kuinka mustiksi makkarat tällä kertaa sattuivat kärähtämään. Tai kuinka bisse oli liian kylmää. Ja SÄÄ oli niin vitun kylmää, että voi herranjestassentäänjahuhhuijjaa!! Ei jesusauta! Joku helvetin sesonkisuodatin tähän bloggailuun pitäisi saada. KYLLÄ! Meistä jokainen kirjoittaja vietti tavalla tai toisella juhannusta. Tänäkin vuonna!

Tsiisus! Mä en saatana kerro sullekaan mitään mun juhannuksesta. Mene jo lukemaan jonkun muun blogia. Ei mua kiinnosta. Huomionkipeitä imbesillejä koko saitti täynnä. Pistäkää statuspäivitys sinne saatanan naamakirjaan juhannuksistanne! Onneksi arki koitti. Kiitos kalenterintekijöille! Mä meen Twitteriin, vittu. #moro